יום שני, 3 בפברואר 2014

מחשבון דלק מחשב לכם נסיעה




לזלול דלק
אתם צריכים אנרגיה כדי להתחיל לזוז? ככה גם האוטו שלכם. וכמו שאתם בוחרים מה לאכול, איזה מזון יעניק לכם את האנרגיה היעילה והמשתלמת ביותר, ככה אתם גם יכולים לבחור את הדלק שלכם.

חישוב אנרגטי
פעם מחשבוני קלוריות לאוכל ולדיאטות היו להיט. היום הלהיט השימושי ביותר הוא מחשבון דלק. יש שלל אתריי אינטרנט ואפליקציות שמאפשרים גישה למחשבון דלק. מחשבון דלק נותן לנו חישוב נוח של עלות הנסיעה. גם כאן יש גיוון, ממחשבון דלק פשוט ובסיסי שיחשב באופן כללי מרחק נסיעה אל מול צריכת דלק כללית, ועד למחשבון דלק שיציע מספר רב של פרמטרים שיכולים להיכנס לחישוב שלו – נסיעה עירונית או בין-עירונית, מרחק הנסיעה, צריכת הדלק עבור כל אוטו, סוג מנוע, שנת ייצור, שם היצרן, ועוד. לרוב לצדו של כל מחשבון דלק תמצאו שלל המלצות לחיסכון בדלק, כי לא משנה כמה מדויק ומשוכלל מחשבון הדלק שתבחרו, תמיד כדאי לחסוך.

הפרמטר ששום מחשבון דלק לא יוכל להתחכם לו
בפועל, לא משנה כמה משוכלל ומפורט מחשבון הדלק שלכם, הגורם העיקרי המשפיע באופן ישיר על חישוב הוצאות הדלק והנסיעות שלכם הוא אם חישבתם נכון באיזו תחנה כדאי למלא דלק ברכב שלכם. כי שום מחשבון דלק לא יוכל לבטל את הפרמטר הפשוט והמשמעותי ביותר - עלות הדלק. כמה פשוט, ככה נוסע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה